Odpowiedzi na często zadawane pytania
Często Zadawane Pytania
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. Zamówienia na produkty dostępne złożone i opłacone do godziny 12.00 w 99% wysyłane są tego samego dnia. Zamówienia złożone na produkty „na zamówienie” wysyłane są w ciągu 1-14 dni roboczych.
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Przesyłasz go na swój koszt.
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 501022874. Jeżeli dostaniesz email „Zrealizowane” jakiekolwiek modyfikacje nie są możliwe.
Po spakowaniu przez nas przesyłki otrzymasz e-mail z numerem listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.
Przede wszystkim zachowaj spokój !
Następnie zadzwoń do nas na nr tel. 501022874. Przede wszystkim dążymy do Twojej satysfakcji. Pomimo naszych ogromnych starań, jesteśmy tylko ludźmi a drobne pomyłki przytrafiają się każdemu. Możesz być pewny że uczynimy wszystko by ewentualny problem szybko naprawić.
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 501022874.
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 501022874. Jeżeli dostaniesz email „Przyjęte do realizacji” jakiekolwiek modyfikacje nie są możliwe.
Tak, oczywiście. Załóż konto w naszym sklepie i podaj swój adres za granicą. Wrzuć do koszyka interesujące Cię produkty. Przed finalizacją zamówienia będziesz mógł/a skorygować zawartość koszyka, zobaczyć koszty przesyłki i otrzymane rabaty.
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność elektroniczna (Przelewy24, PayPal, karta kredytowa).
- płatność za pobraniem,